10 Aralık 2018 Pazartesi

ulan begüm Tweeted: 2018den çıkıyorum

 
Your Highlights
avatar
ulan begüm
@ilginchakkaten
2018den çıkıyorum
avatar
Sansürsüz Video
@sansursuzvideo
"Beyler, size kim olduğumu söyleyeyim.."
avatar
Bedayz
@Bedayzon
Munchies Hoodie bedayz.com'da!

▪️Ücretsiz kargo, 1-3 iş günü içinde teslim ve indirimleri kaçırma!
avatar
Yasemin Akkaya Psikolog 🌹
@YaseminceGibi_
Günaydın.
Psikolojik Röportajlar Projemizin bugünkü konuğu Mehmet Berk Ergin oldu.
Tamamen farklı bir bakış açısıyla güzel bir sohbet oldu, ben de çok şey öğrendim.
Iyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum 🍀🌹
@MehmetBerkErgin
avatar
Başkan
@1matizkafa
Haberin olsun.
avatar
Bugs Bunny
@bunnybugsx
RT @bunnybugsx: Herkese bol şans, çünkü ihtiyacınız olacak.
See more on Twitter
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder