29 Kasım 2018 Perşembe

Müslüm Baba Tweeted: Unutma seni benim kadar seven olmaz ki.

 
Your Highlights
avatar
Müslüm Baba
@muslumbabatr
Unutma seni benim kadar seven olmaz ki.
avatar
Hüseyin
@slipheed
karttan harcayınca para gitmiyormuş hissi bırak artık peşimi
avatar
Anıl Çakıcı
@AnilCkc
bakkala diye çıkıyorum
bakkala gidiyorum
yazıklar olsun
avatar
BahisFix Official
@bahis_fix
Yatırım şartı yok ! Hemen yeni üye ol canlı destek üzerinden 20 TL deneme bonusunu al ! BahisFix63.com 100 TL yapıp hemen çekim verebilirsiniz.
avatar
Sansürsüz
@sansursuzprof
Bana yakışanı değil, neyi hak ediyorsanız onu yapıyorum
avatar
Relax
@relaxkardes
Tamam kusursuz değilim ama sana fazlayım.
See more on Twitter
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder